Kapitel 17 - Stole my heart

-how's the band then? Tell me a little about it.  Jag kollade på honom.
- uhmm, Okey. All of us guys
competed in the Xfactor. And Simon and the judges made us a band...
Harry hann aldrig avsluta meningen, en paparazzi kom framsringande och ville veta vem Harry Styles höll handen om.

Claries perspektiv :

Jag sprang genom Hyde Park och jag märkte att jag kom närmare och närmare det område där Lou och Harry bodde.
Dom bodde inte nära Hyde Park, men dom bodde iallfall åt det hållet. Det högg till i hjärtat.
Jag kanske bara hade pratat med Lou på riktigt en enda gång, men det känndes som om han var tvungen att vara där.
Och det kändes som om han kände samma, eftersom han till och med bestämt sig för att göra slut med Eleanor, för att vi två skulle kunna vara tillsammans på ett annat sett en att  bara vara kompisar.
Men jag kände medlidsamhet med Eleanor också.
Jag kommer få ta det väldigt långsamt med Lou , nu när han precis dumpat sin tjej sen ett år tillbaks för min skull.

Liams perspektiv:

Jag var påväg nerför bron som låg mellan Big Ben och London Eye för att träffa Danielle. Min flickvän sen snart 1 och ett half år sen. Vi hade kommit långt i vårat förhållande, men nu när jag gick neför just den här bron
kunde jag inte sluta tänka på sommaren för två år sen. Då jag träffat Elise, och vi hade träffats jätte många gånger den sommaren.Och vi kom varandra nära. Väldigt nära faktiskt.

Elises hår blåste framför hennes ansikte, och jag tog hennes hand medans vi sprang bort från rengnet hem till mig.
Vi stannade i porten och vi var genom blöta. Sensommarens kalla luft drog över oss
men jag kännde det knappt. Vi stod så nära varandra.
Xfactor hade slutat med att vi kom trea, och efter tävlingen hade jag spenderat nästan varje dag med henne.
Hon kollade upp i mina ögon och jag ned i hennes mörk bruna ögon.
-you're beautiful. Jag viskade.
Hon log och vi drog varandra ännu lite närmare varandra. Jag böjde mig ned lite och kysste henne.

Jag kunde aldrig sluta tänka på det där minnet, men någon vecka efter var jag och killarna tvungna att börja spela in våran första skiva och vi fick knappt någon tid till att träffas, innan hon skulle åka till sverige igen.
Jag var över bron och Danielle stod och vinkade glatt till mig. Jag kom fram till henne och vi kramade varandra.
-hey, love hon kollade djupt i mina ögon och jag log
-Hey. sa jag och vi kysste varandra. Efter någon sekund som varande i en evighet så kom minnet av Elises kyss igen och jag var tvungen att släppa.
-something wrong? Danielle kollade oroligt på mig.
-no, no nothing. I'm just tired. Hon log och tog min hand

Louis perspektiv:

Jag var påväg hem genom Hyde Park , jag behövde vila. Även fast kl bara var runt tre men det kändes som jag inte sovit på kannp ett år.  Jag skulle bara vända mig över vägen åt det håll jag bodde och självklart såg jag Clarie. Hon hade tränings kläder på sig och hörlurar i öronen. Jag gillade henne värkligen,  men hon var faktiskt den personen jag minst ville träffa nu.
Snabbt vände jag till andra sidan gatan så att hon inte skulle se mig och jag gick med snabba steg hemmåt.

Harrys perspektiv:

Det känndes perfekt alltihop med Mirandra. Vi gick neför gatan mot Hyde Park för att köpa glass, Mirandas idé. Med det var härligt alltihop.
Helt plötsligt kom en dum jävel fram och försörde allt. En paparazzi med kamera och tod snabba och förhoppningsvis suddiga bilder med den.
Jag blev mållös när han bara kom fram och ställde massa frågor. Han var oförskämd.
-Who is this then Harry?  Värkligen rak på sak.
Jag bara tog ett stadigare grepp om Mirandas hand och fortsatte vidare.
Folk kunde få spektakulera om Mir var min flickvän eller inte, nu ville jag bara vara med henne den här sommar dagen, innan våran turné började.
-Is it your girlfriend Harry?  Han vär värkligen dum, han pratade som om Miranda inte en svar där.
-Shut up!! jag vände mig och skrek på honom och ha nickade gillande. Jag borde inte ens beteé mig på det här sätet, för personer som paparazzis tar allt fel och hittar på en egen historia om vad dom ser och hör. Jag granskade noga hans blick och vände mig sedan igen och tog Miranda mer försiktigt om handen och vi fortsatte. Jag visste att snart skulle bilderna vara uppe på någon sida på internet och massa tjejer skulle vara efter oss i parken.
-Can we hurry i bit? jag kollade på Mirandra. Hon nickade förstånde.
-Sure babe, hon log.

Nu är kl över halv elva och jag måste gå och lägga mig. Ni fick iallfall ett kapitel som lovat. Komentera gärna :)  Vi får se vad som händer i nästa kapitel, har stor planer på gång , hehe.
Iallfall, jag har en liten fråga, Tycker ni jag ska ha bilder i början på varje kapitel?

kram :)








Kommentarer
Postat av: alicia

Ja mera bilder! :)<3

2012-04-28 @ 09:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0