Kapitel 8 - Stole my heart

-Get a room!! alla killar kollade på oss
-okey then, Harry såg iriterad ut, fast vi alla visste att det vara på skämt och skrattade åt honom.
Sen stälde han sig faktiskt upp, och han drog med mig och vi gick mot hans rum.
killarna flörtvisslade på oss.
_________________________________________________________________________
Louis perspektiv:

-Like-like as a friend or like-like as something else? Clarie kollade trotsigt in i mina ögon och väntade på svar.
En sekund njöt jag av att kunna kolla in i hennes ögon så här. Men se kom jag till värkligheten och jag blev plötsligt seriös. Vad ville jag egentligen ? Vara med Clarie, som jag fått känslor för så fort eller Eleanor som jag varit tillsammans med snart i ett år, som jag älskade. Kanske var det dax att pröva något nytt. Eleanor och jag hade faktiskt börjat växa ifrån varandra lite.
-are you just going to stare at me like that? Hon sökte svar i mina ögon, men jag hade inga svar. Inte en så länge iallfall.
-I have to talk to Eleanor first if a
decide what i'm going to do.  Jag svarade med det enda svar jag hade.
-sooo, do you like me then? Hon log svagt, som om det inte var så jätte seriöst längre det som hon ville, som om hön tappat hoppet.
-Yes i do, very mutch
actually, But , Jag visste faktiskt inte om jag vågade säga det. Först och främst för att för dom själva orden. Eller vad jag var tvungen att göra om jag och Clarie blev mer en vänner.
-but what? det lilla leénde hon haft i ansiktet för någon sekund försvann på en sekund och hennes ögon tårades för andra gången. Hon sprang ut mot hallen och jag hörde dörren öppnas och smällas igen.
-no, no don't go viskade jag för mig själv innan jag gjorde ett snabbt belut.
"don't know man, just follow your heart" Harrys ord ekade i mitt huvud, och jag bestämde mig för att springa ut.

Mirandas perspektiv:
Vi gick mot Harrys rum hand i hand. När vi var över tröskeln och väl var där inne så började vi kyssa varandra igen.
Johans kyssar var inget i jämförelse med Harrys kyssar, Harrys var underbara.
Mitt i allt ihop ramlade vi ihop i hans stora säng och han låg över mig. Jag kände hur han började knäppa upp jylfen.
-no, harry , stop. Jag slutade kyssa honom och puttade försiktigt bort honom en decimeter.
-okey, if you want to wait, I can wait for you my princess. Han log mot mig och hans leénde spreds till mig.
-but just because I want to wait, it does not not mean that we have to stop kissing eatch other. Jag blinkade mot honom och Han log.
-I like kissing you, it feels like summer. And you smell like strawberrys, han sniffade på min hals vilket kittlades och jag kunde inte låta bli att skratta. Your laugh is beautiful, han log och kysste mig återigen.
________________________________________
Kapitel 8 , vad tycker ni? Det blir ett kapitel till ikväll.
Komentera gärna! jag blir super glad då :D

Kommentarer
Postat av: Lydia

oj oj oj, här händer det grejer mellan Miranda Host mig host och Harry... Hahahaha, sååå bra skriv meeeer! :) <33

2012-04-11 @ 22:36:53
URL: http://lyllies.blogg.se/novell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0