Kapitel 7 -Stole my heart

Efter någon sekund kände jag hur hon försiktigt grävde med fingrarna genom mina lockar som var i nacken.
Jag vände mig och log mot henne, och hon såg fullkomligt överlycklig ut när jag närmade mig hennes ansikte och kysste henne.
_________________________________________
Mirandas perspektiv :

Jag märkte hur han
närmade sig med sigt ansikte, jag började le. Var det här den första kyssen?
och han kysste mig. Fyverkerier, det var det det kändes som. Fågelkvitter och vårens första blommor. Jag besvarade kyssen. och jag kunde känna hur han log mot mina läppar.
Hans han höll om min nacke och min hand om hans. Efter några sekuder, som känt som en helt livstid släppte vi taget  om varandra, så att vi mötte varandras blickar. -wow, kom ut ur bådas munnar och vi kysste varandra igen.
Den här gången avbröts vi inte av varandra utan dörren som smälldes igen. Och så öppnades den och smälldes igen en gång till.
-what was that? frågade Liam oss  och jag blev först förvånad, jag hade glömt att dom andra var här med.
-Don't know..Svarde Harry lite oroligt. 
Zayn och Niall sprang fram till fönstret.
-it was Clarie and Louis. they are yelling at eatch other. Niall kollade oroligt på oss.
-What! why? jag nästan slet mig ur Harrys famn och sprang till fönstret.
Jag såg Clarie och Louis stå nere , mitt i gatan och dom skrek på varandra.
-sould we go down and help them or something?  Jag vände mig mot Harry och Liam som fortfarande satt i soffan.
-nahh, i Think they are just fine. Zayn kollade på mig och log. Jag kollade ner på gatan och dom stod och höll om varandra. Det såg ut som om dom båda hade gråtit, men när dom kollade på varandra log dom båda överlyckligt.
-yep, think so too, sa jag efter en stund. Sen gick jag och satte mig i soffan brevid Harry. Han la armen om mig.
-Sould we watch another movie ? Frågade Niall oss, och jag nickade och dom tog fram några filmer som valmöjligheter. Dom satte i någon komendi coh när filmen var igång vände sig Harry mot mig igen. Han var värkligen underbar. Jag flyttade mig närmare hans ansikte och han kysste mig igen.
-Get a room!! alla killar kollade på oss
-okey then, Harry såg iriterad ut, fast vi alla visste att det vara på skämt och skrattade åt honom.
Sen stälde han sig faktiskt upp, och han drog med mig och vi gick mot hans rum.
killarna flörtvisslade på oss.
____________________________________________________
Så, väldigt kort kapitel men jag ska skriva ett till snart.
Jag provade  med en "flash-back" i början av kapitlet. Blev det bättre?
komentera snälla , jag blir sååå glad då. Och det där med 3 komentarer och ett kapitel på morgonen , det funkade inte riktigt för mig haha. Det blev ett kapitel endå.
Jag vet att jag har några läsare iallfall, jag ser det på statistiken, men jag blir självklart gladare när jag får en komentar då och då.  :)


Kommentarer
Postat av: alex

Blä du suger , värsta kapitalet ever.....

DRIVER BARA !!!! Skiiiiiiiiiiiiiiit bra !!! Skriv mer mer mer och meeeeeeeeeeeeeer <333 xx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0