Kapitel 5 - Stole my heart

Harrrys perspektiv :

När vi skrattat klart såg jag att Miranda och Clarie stod och kollade på oss som frågetecken.
-Whats so funny? frågade Miranda. Jag förstår ju att det är lite konstigt att man skrattar åt någon som bara vill äta.
-the funny thing is that Niall wants too eat, like ALLLL the time. Louis gjorde "om" sin röst så att det lät som att han andats in helium. Det slutade med allt alla killar började as garva, och tjejerna hängde med och skrattade dom med.
-Sooo girls, we can offer you enything. What do you want eat? Zayn kollade på Miranda och Clarie.
-Like pizza or something simple? Clarie kollade på Miranda. Som att "försäkra" sig om att hon sagt rätt.
-Yeah!! Pizza!! sa Miranda och Niall i mun på varandra.
-Witch ones are going to go en buy the pizza then? Frågade jag dom.
-hmm, I think The girls and this two lovely boys should go, Zayn gjorde en "teatriskt" uppvisning och ställde sig upp och pekade på Miranda , Clarie , Louis och mig.
-okey, then. Harold, join me partner, sa Louis och kollade på mig när han han ställde sig upp och drog fram sin hand framför mig, för att visa att jag skulle ta den.
-Allways partner, sa jag och gjorde en hånör (ni vet som man gör med sin hand mot pannan? vet inte hur det stavas?) Tjejerna började fnittra . -End now, whats so funny ? frågade Zayn dom.
-the funny thing is that me and Miranda does like that ALLLL the time, sa Clarie på samma sätt med rösten som Louis gjort för några minutrar sen. Louis började as garva precis som alla andra också gjorde.

Louis perspektiv - två timmar senare:

Vi hade gått och köpt pizzan, och jag Clarie kom jätte bra överens, Vi skämtade mycket med varandra.
Vi hade ju inte fått någon tid till att prata med henne förens idag, eftersom jag var för upptagen med att leka fågel igår.
-Harry ? Can a talk to you for a sec? Jag vände mig mot Harry som satt i andra änden av soffan. Vi kollade på film och jag behövde nog dela med mig lite av mina tankar. -Yeah, sure. svarade han och vi gick ut till köket.
-I think am in love or something. sa jag till honom och släppte bomben.
-I can see that, in your eyes i mean, But what about Eleanor then?
-I like her to, very mutch Actually, you know i love her. But it's feels so right to be with Clarie. But the weird thing is, i just talked to her for real today. Jag kollade på honom för råd.
-I feel the same för Miranda! but i don't have i girlfriend... han sa han lite sarcastikst.
-so, whats sould i do then? frågade jag
-don't know man, just follow your heart. Han kollade på mig och rörde lätt med sin hand mot min arm.
-does she even know a have a girlfriend? jag kollade ängsligt på honom
Clarie kom precis in i köket. -do you?  frågade hon mig, och såg lite ledsen ut.

__________________________________________
da da dum!! lite blandade känslor här .. haha
vad tycker ni? kapitel 6 kommer antingen ikväll eller vid kl 1 någonting, vi får se :)
Ganska kort del, men det får ni leva med. :D





Kommentarer
Postat av: Alex

Jätte bra !! Haha men indethär imlägget och i färra skriver du ALLTID all med 4 L ?! Haha ja menbjag ska nog inte klaga.... Haha luv u kuttbulle <333 xx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0