Kapitel 4 -Stole my Heart

Claries perspektiv:

-Jag tar duschen! skrek jag när vi kom in i vår lilla lägenhet och jag slängde av mig skorna och spang mot toaletten.
-MEN ÅHH, hörde jag Miranda stöna beskviket, hon ville ju också vara först med att duscha.
Jag slängde av mig kläderna och ställde mig i duschen.

Jag hade en handuks turban runt huvudet och en runt kroppen när jag kom ut och Miranda kollade surt på mig.
-Nästa gång är det min tur att komma först, du ska bara se, lipade hon åt mig innan hon stängde dörren
-Det får vi allt se! ropade jag in mot toan.
-CHALLENGE ACCEPTED!! skrek hon innifrån duschen innan jag hon började sjunga, som hon alltid gjorde.
Jag började smörja i kroppen med en body butter jag köpt på Victoria's Secret. Det doftade så gott.
"värd varenda krona" tänkte jag och började föna mitt hår.
Miranda kom ut ur duschen. -tjena snygging!! hälsade hon på mig.
jag skrattade åt henne och hon gick in på sitt rum.
-kan jag få hårtorken efetr dig? hon stack ut huvudet ur sitt rum.
jag nickade ja mot henne. När jag var klar gick jag in på mitt rum med VS påsen och Topshop påsen.

En kvart senare :

En kvart senare stod vi båda i halen helt klara att gå, Miranda med sitt mörk bruna hår som var lika vågit som mitt och med en ganska kort klänning som var marin blå med blommor på och nelon strumbyxor och converse på fötterna. Jag hade på mig slitna shorts och ett cremé fägad blus och converse jag med.
-klar partner? hon kollade på mig.
-Alltid redo! jag log mot henne . vi drog på jeans jackor och tog våra väskor.
Hon släckte och jag låste, samma rutin vi gjort i två år.

Liams perspektiv:

Det plingade på dörren och både Louis och Harry såg liak nervösa ut.
Det var ju inte ofta jag bjöd två tjejer hit, utan lov. Dom kollade på mig, bedjande.
-okey, okey I can open the door. jag log mot dom och dom pustade ut.
Zayn och Niall satt i vardags rumment och spelade tv-spel. Jag gick mot dörren och öppnade. Det syntes i deras ögon att dom hållt på precis lika mycket och varit nervösa som Louis och Harry. Jag tänkte mest på Eleanor.
Vad skulle hända nu, när det värkade som om Louis gillade någon annan?
-hey girls! jag log ock kramade om dom.
-Hi Liam! Clarie log stort mot mig och nästan  såg överlycklig ut. Miranda såg minst lika glad ut.
dom tog av sig skorna och jackorna och följde efter mig och alla andra killar satt vid köks ön.
-Hi Clarie and Miranda! Niall log mot dom.
-Harry and Louis have talked about you girls allll the day! Zayn kollade på dom Miranda, Clarie, Harry och Louis.
Alla såg väldigt generade ut och kollade lite försiktigt ner för att inte möta varandras blickar.
-soo, what too do then? jag bröt tysnaden tillslut.
-Eat? frågade Niall, och alla Killarna började skratta.
Miranda och Clarie såg ut som frågetecken , det var tydligt att dom inte var "directioners".
__________________________________________
Såååå, kapitel 4, vad tycker ni? några önskemål? eller någonting? KOmentera gärna!! :)
snart kommer kärlek och drama iallfall.....





Kommentarer
Postat av: Lydia

Yay, not bad update mate;) Haha, jag kan inte tänka mig Miranda något annat än mig själv, hahaha.... :p <33

2012-04-09 @ 22:54:35
URL: http://lyllies.blogg.se/novell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0