Kapitel 11 - Stole my heart

Jag visste bara inte vad jag skulle säga till Eleanor. Hur skulle jag göra slut med henne "Hey, Eleanor, I like a girl named Clarie, and i like her mutch more than i like you, so I have to break up with you."
Det kan jag ju inte säga precis. *Hey, are you up for something tomorrow? :)* jag smsade henne, det var lika bra att göra det på en gång och få det gjort. Vem vet, kanske vi skulle kunna fortsätta att vara vänner.
Jag somnade till tanken av ljusblåa ögon, Claries ljusblåa ögon som kollade på mig lyckligt.

Eleanor perspektiv:
*Hey, are you up for something tomorrow? :)* Jag vaknade av ett sms från Lou.
*yeah, sure , at 12? :) <3 * svarade jag och gick in i duschen, klockan var 11.
När jag kom ut hade jag fått ett svar *okey, at starbuks? :)* inget hjärta?
*okey, good. se you soon babe :* * Jag fönade håret och satte på mig svarta jeans och en vit blus. Klockan var bara halv så jag passade på att svara på en fråga jag fått på twitter *How are you and Louis?*
*Very good, tanks for asking. We are very inlove. :) <3 * svarade jag och såg att klockan var tjugo i , så jag tweetade
*off to meet my beautiful boyfriend* jag taggade honom och satte på mig en kofta , tog på mig skor och tog min väska innan jag släckte och låste dörren till lägenheten.

Louis perspektiv :

Jag gick igenom Hyde Park påväg mot den Starbucksen som jag och Eleanor alltid gått till.
Hade jag värkligen tagit rätt beslut? Var det värkligen Clarie jag ville ha?
Jag såg att jag fått ett sms från Eleanor *okey, good. se you soon babe :* * Vr hon tvungen att kalla mig babe, just idag och nu? när det var som jobbigast. Men hon kunde ju inte veta.
Min min mobil vibbrerade igen och det var twitter, Eleanor som tweetat *off to meet my beautiful boyfriend*
-oh goods,  what are i'm going to do? viskade jag för mig själv, och jag var tvungen att sätta mig på en bänk och andas lite. Jag blundade lite och såg Claries ljus blåa ögon framför mig, och hennes leénde.

-sould we go up? Jag kollade på henne.
-no, not yet, Can we just stand here and be you and I for a little while? Hon kollade in mina ögon och jag njöt av stunden, och grävde in sitt ansikte mot mitt bröst. -goood idea , sa jag med mörk röst.
Hon började skratta ett klingande skratt.


Minnet från igår kom tillbaks, och jag kände mig säker. Det var Clarie jag ville ha. Jag ställde mig upp och gick med snabba steg mot starbuks. Det var bara att göra det, eller?

Ett kort "eftermiddags" kapitel, jag ahde skrivit hälften, men då råkade jag radera allting och var tvungen att skriva om det. Så det blev kortare än det var meningen att det skulle bli. Komenter, blir superglad då.
Det kommer självklart ett längre, spännande Kapitel 12 ikväll. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superbra, meeeeer! :D men man känner sig lite ledsen när man läser eleanors perspektiv...<3

2012-04-12 @ 15:16:28
Postat av: alex

super bra! mer <3 men vrf har alla bara slutat komentera på min blogg nu då? :(

haha;) men asso f1 synd om eleanor ju.... <3 xx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0