HEJ HEJ ALLA MÄNNISKOR!!!

Hej alla directioners, och självklart alla andra som vill läsa min novell, eller berättelse.

jo, det är så att jag tänkte skriva en novell, om one direction och två tjejer. jag tror nog det kan komma tre till (en tjej till vardera kille haha) men vi får se. först ville jag bara säga att jag ska fixa om headern och sånt så att den här novell bloggen blir jätte fin och proffsig .

sen kanske jag kommer byta namn på den också , så att det inte är mistermaja.blogg.se/novell
utan något som handlar om one direction, i namnet.

jaja, mer rolig info kommer nog senare, men nu ska jag skriva en Inledning.

hoppas ni gillar den här novellen, eller berättelsen, eftersom den kommer bli längre en en novell brukar vara.

och namnet, jo den här novellen har inget namn, inte än så läge. men det är vell bra? det tycker jag.
eller det kanske kommer ett namn senare, men det får ni veta då.


här får ni en bild av killarna!! ^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0